İPTAL VE İADE KOŞULLARI
1. CAYMA HAKKI (GENEL İADE)
ALICI (Müşteri); mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
2. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI ÜRÜNLER (ÖNEMLİ İSTİSNALAR)
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi gereğince, aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
a) ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar.
(Özellikle Halı Sektörü İçin Not: Standart ebat haricinde, müşterinin talebi üzerine özel ölçülerde kesilen yolluklar, özel ebatlanan halılar veya üzerine müşteriye özel işlem yapılan ürünler bu kapsama girmektedir. Bu ürünlerde üretim hatası/ayıp olmadığı sürece keyfi iade kabul edilmemektedir.)
b) Tesliminden sonra ambalajı, bandı, mührü, paketi gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanlar.
c) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri.
3. İADE SÜRECİ VE ŞARTLARI
İade etmek istediğiniz ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade alınabilmesi için:
Ürünün orijinal faturası ile birlikte gönderilmesi,
Ürünün ambalajının bozulmamış, kirlenmemiş, yıpranmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması,
Varsa ürünün standart aksesuarları ve kutusuyla birlikte eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.
İade Adımları:
İade talebinizi, ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde [email protected] adresine e-posta ile veya (0224) 246 99 66 numaralı telefona bildiriniz.
Talebiniz onaylandıktan sonra ürünü, faturasıyla birlikte paketleyiniz.
Paketi, anlaşmalı olduğumuz [Kargo Firması Adı] ile [Anlaşma/Müşteri Numaranız] kodunu belirterek karşı ödemeli (ücretsiz) olarak aşağıdaki adresimize gönderiniz.
İade Adresi: Has Halı Karaman, Sanayi Cd. No: 65/C, 16200 Ni̇lüfer/Bursa
(Not: Anlaşmalı kargo firmamız dışında yapılan gönderimlerde kargo ücreti ALICI'ya aittir.)
4. ÜCRET İADESİ
Cayma hakkının kullanılması ve ürünün SATICI'ya (Has Halı'ya) ulaşmasını takip eden 14 gün içinde, ürün bedeli ALICI'nın ödeme yaptığı yöntemle (Kredi Kartı, Havale/EFT) iade edilir.
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade işlemi bankanızın süreçlerine bağlı olarak kart ekstrenize 3-7 iş günü içerisinde yansıyabilir. Bu süreç tamamen banka ile alakalıdır ve Has Halı'nın müdahale yetkisi yoktur.
Taksitli yapılan alışverişlerin iadesi, banka prosedürleri gereği taksitli olarak yapılabilir.
5. SİPARİŞ İPTALİ
Siparişiniz henüz "Kargoya Verildi" statüsüne geçmediyse, siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi (0224) 246 99 66 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak veya [email protected] adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz. Kargoya verilen siparişlerde iptal işlemi yapılamaz, ürün size ulaştıktan sonra iade prosedürünü uygulamanız gerekir.
6. HASARLI VEYA AYIPLI ÜRÜNLER
Kargo teslimatı sırasında pakette ezilme, yırtılma, ıslanma gibi fiziksel bir hasar görürseniz:
Paketi teslim almayınız.
Kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturunuz.
Durumu derhal bize bildiriniz. Tutanak tutulmayan hasarlı teslimatlarda, kargo şirketinin kusurunu ispatlamak zorlaşacağından sorumluluk ALICI'ya geçebilir.
Ürünü teslim aldıktan sonra üretimden kaynaklı bir hata (dokuma hatası, renk solması vb.) fark ederseniz, 30 gün içinde bizimle iletişime geçerek değişim veya iade talep edebilirsiniz.